hej

 
Här är killen som jag är så jävla kär i. Jag måste medge och jag vet att det är en klyscha, men det är verkligen den absolut bästa känslan i världen, att älska och att vara älskad av en annan människa. Samtidigt som det är så sjukt att tänka att det inte ska vara vi för resten av livet, så känns det så sjukt att tänka oss sitta där gamla båda två med våra liv bakom oss, och en massa barnbarn här och var. Jag vet att det finns dem som tycker att det är sjukt att man i princip ska spendera hela sitt liv med någon man träffat när man är kring 15, som jag gjorde. Men varför? "resa världen, träffa olika människor, göra det man känner för och pröva på andra". Jag vill resa världen med honom, träffa människor tillsammans med honom, gör det jag känner för iallafall och pröva på andra behöver jag inte, jag har redan hittan min kärlek.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så himla gulligt Frida!! :)

2012-07-16 @ 22:09:33
Postat av: Oscar

Älskar dig otroligt mycket, du är bäst <3

2012-07-16 @ 22:31:24
Postat av: Rebb

Naaaaaw!!

2012-07-17 @ 04:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0